Benefietconcert - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nel Duren - WaarBenJij.nu Benefietconcert - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nel Duren - WaarBenJij.nu

Benefietconcert

Blijf op de hoogte en volg Nel

03 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Vandaag op de 88 verjaardag van mijn moeder schrijf ik mijn eerste blog.
Nog 5 dagen te gaan voordat het benefietconcert van mijn" Bent zonder vent"los gaat in zaal het Heike in Mill.
Deze organisatie houd me zo druk bezig , dat ik me soms nog niet realiseer dat de datum van vertrek al aardig dicht bij komt.
Het programma zit vol met muziek. En verder zijn er allerlei lieve mensen die hun creativiteit laten zien in diverse vormen.
Dit alles om wat geld in te zamelen wat ik mee kan nemen naar het weeshuis Tshepo ya Bana om het daar zinvol te besteden.
Ik hoop dat het een gezellige middag wordt met een mooie opbrengst!

Als dit achter de rug is heb we nog een goede week om ons te verdiepen in onze reis en de laatste dingetjes uit te zoeken.. We heb al veel gelezen en henry is al bezig geweest met de route , maar er moet nog vanalles geregeld worden. Maar alles komt goed!

Ik hoop jullie te zien a.s. zondag bij het concert.

groetjes Nel



  • 07 Februari 2015 - 19:06

    Nona:

    Yess nu gaat het allemaal echt beginnen! Ben heel erg benieuwd naar het benefietconcert morgen, en natuurlijk de maanden die daar op zullen volgen!
    dikke kus je lief dochtertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nel

Actief sinds 31 Jan. 2015
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 11095

Voorgaande reizen:

18 Februari 2015 - 15 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: