met een big smile! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nel Duren - WaarBenJij.nu met een big smile! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nel Duren - WaarBenJij.nu

met een big smile!

Blijf op de hoogte en volg Nel

09 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Het is nu maandag 9 februari rond 12.00 uur en het huis is nog een rommeltje.
Met een big smile denk ik terug aan gisteren het benefietconcert van de BZV voor Tshepo Ya Bana.

Het was een flinke organisatie , maar met de hulp van Henry liep het allemaal perfect.
Om 13.30 kon het spektakel beginnen, de drank stond warm of koud, de appeltaart gesneden,
de standhouders bij hun mooi ingerichte plekjes, en de instrumenten gestemd!
Ik had totaal geen idee wat we konden verwachten aan bezoekers , maar was erg verrast door de grote aantallen. Van buren, vrienden , familie, collega’s uit het vroege verleden tot de voor mij onbekende gast. Het was beregezellig en veel muzikaal talent.
Het heeft me emotioneel echt wel wat gedaan . Ben me weer erg bewust van wat voor een geweldige meiden er bij de B.Z.V. spelen Ben trots op jullie! Veel mooie complimenten uit de zaal gehoord. Een persoon was zelf zo onder de indruk van onze kwaliteiten dat hij er een flink bedrag voorover had om ons optreden te kopen! Dank je wel!
Ik zal de dames van de Bent zeker gaan missen de tijd dat ik weg ben , maar hopelijk zit er wat in het spannende pakketje (wat ik pas in het vliegtuig mag openen ) dat me helpt…. de tijd daar in het verre Afrika door te komen zonder hen.

Gisteren ook al afscheid genomen van mijn dochter Maud oh oh oh... ( ga haar niet meer zien totdat ik weer terug ben althans live!) , ga volgend weekend met haar skypen om even te oefenen hoe dat ook weer werkt!

Nu kan ik me gaan voorbereiden op mijn vertrek , ga zo snel naar de bieb om nog wat informatie boeken te halen over zuid Afrika .

Iedereen bedankt voor de mooie dag van gisteren!

Gr nel


  • 12 Februari 2015 - 16:50

    Thea Erren:

    Ha Nel,
    Ik vond het ook erg leuk afgelopen zondag! Mooie Bzv! Ik ga je verhalen volgen. Een heel goeie reis en ga van je droom genieten!

    Groetjes Thea

  • 12 Februari 2015 - 22:25

    Elly Vervoort:

    Hoi Nel,

    Het was een bijzondere middag afgelopen zondag. Ik wens je heel veel plezier in Zuid Afrika. Ook ik kijk uit naar de verhalen en de mooie foto's die op deze site komen te staan.
    Heel veel plezier.

    Groetjes Elly

  • 16 Februari 2015 - 20:44

    Jacqueline Kuppen:

    Hoi Nel en Henry,

    Een hele mooie reis samen met Henry.
    En heel veel werk plezier in Tshepo Ya Bana!
    Geniet van alle mooie dingen die je/jullie tegen gaan komen.

    Groetjes, Johan en Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nel

Actief sinds 31 Jan. 2015
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 11110

Voorgaande reizen:

18 Februari 2015 - 15 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: