laatste avond in Mill - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nel Duren - WaarBenJij.nu laatste avond in Mill - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nel Duren - WaarBenJij.nu

laatste avond in Mill

Blijf op de hoogte en volg Nel

17 Februari 2015 | Nederland, Nederland

vandaag mijn laatste dagje in Mill. Vanmorgen uitgeslapen ! Dit had ik wel nodig, na de carnavals maandag op het metworst terrein in Boxmeer te hebben rond gehost. Vanmiddag nog een lekkere lunch bij Hafza gehad.En me daarna met Henry over het vullen van de koffers bekommert. Het is moeilijk kiezen wat je zoal mee wilt nemen voor een verblijf van 3 maanden. Maar gelukkig kan ik daar ook wassen, dus maar wat zomerse spullen bij elkaar gepakt. Een zak met kadootjes voor iedereen in Tshepo ya Bana die ik van Nona moet afleveren. de laptop en natuurlijk de fotocamera.
Henry is nog even naar het cafe om het boerenbruidspaar van de carnaval te ontbinden als carnavals ambtenaar van de burgelijke stand! Ik had me voorgenomen om ook nog even te gaan , maar mijn energie is op en mijn hoofd is al bijna op weg naar Zuid afrika.Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes die ik heb ontvangen. Morgen rond 9.30 gaan we richting Dusseldorf om daar rond 15.00 uur te vertrekken naar Londen. Hier hebben we een tussenstop om dan rond 17.30 weer weg te vliegen ,en rond 7.00 uur te landen op het vliegveld in Kaapstad.

Mijn volgende blog zal vanuit Zuid Afrika zijn, spannend!!

liefs Nel

  • 17 Februari 2015 - 22:38

    Willemien:

    Nel,
    Een super goede reis en ik ben benieuwd nar de offer met verhale bij terug koms!
    Vooral genieten.
    En veel plezier me je kado van ns allen....
    Ik blijf je zeker volgen deze komend maanden
    Gr Willemien

  • 18 Februari 2015 - 10:19

    Willemien:

    Ohhh lees mijn reactie nu...wat veel letters staan er niet bij...eerste keer zoon typ pen gebruikt... Nel en Henry, goede vlucht en genieten!

  • 18 Februari 2015 - 15:23

    Johan :

    Nel en Henry,
    Een heel goede reis naar zuid Afrika ik wens jullie een fijne vakantie en Nel heel veel succes in het weeshuis, ik hoop dat je heerlijk kunt genieten van de mensen daar, de natuur, en de heerlijke temperatuur.
    Ik zie dat je nu onderweg bent naar Londen! Succes have a nice time!!
    groeten van Johan en kinderen.

  • 18 Februari 2015 - 16:46

    Nel Bongers:

    Hoi Nel en Henry,
    Een geweldige welverdiende vakantie gewenst en
    een fijne tijd in het kinderen tehuis.
    geniet ervan. Leuk ik ga je verslagen zeker volgen.
    liefs Nel.

  • 20 Februari 2015 - 22:06

    Anita:

    Heey Henry en Nel, zijn jullie goed aangekomen? Geniet van jullie vakantie samen en Nel daarna start jou avontuur. Ik weet zeker dat de kindjes daar heel blij met je zijn. We zullen je missen bij de BZV. Hopelijk mis je ons ook een heel klein beetje.... Ik ben erg trots op je, dat je een droom werkelijkheid maakt. Mooi dat je als moeder je dochter nagaat, ipv andersom. Geniet ervan, want een dag niet genoten is een dag niet geleefd!! Toi toi toi, zet hem op

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nel

Actief sinds 31 Jan. 2015
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 11107

Voorgaande reizen:

18 Februari 2015 - 15 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: